East and Southeastern Europe Show - Reisverslag uit Duino-Aurisina, Italië van Christof Ephraïm - WaarBenJij.nu East and Southeastern Europe Show - Reisverslag uit Duino-Aurisina, Italië van Christof Ephraïm - WaarBenJij.nu

East and Southeastern Europe Show

Door: Christof

Blijf op de hoogte en volg Christof

28 November 2009 | Italië, Duino-Aurisina

Aan het begin van de maand waren er een paar studenten die een non-shaving november maand aankondigden. Bij gevolg heb ik me nu al bijna een maand niet geschoren en een aardige baard ontwikkeld. Het is ook niet meer een jongetjes baard (zo een met alleen maar een aantal stoppeltjes) maar een echte rode baard. Het is best wel grappig maar ik loop liever zonder rond.

Vorig weekend had ik mijn Theory of Knowledge deadline maar het lukte gewoon niet met het schrijven ervan dus dat moet gewoon wat later. Vreder heb ik de laatste weken nauwelijks weekend gehad vanwege de hoeveelheid deadlines en ik ben gewoon een beetje langzaam met werken. Gelukkig is bijna alles nu voorbij en komt de winterbreak eraaan.

Vrijdag een show van alle studenten uit East and Southeast Europe waarin zij verschillende dansen en sketches van hun cultuur lieten zien.

Dit weekend is het vooral nog schoolwerk afmaken en daarna lekker rustig de laatste twee weken afmaken. Ik ben namelijk nodig aan vakantie toe. De first term was wat heftiger dan ik had verwacht en ik ben een beetje oververmoeid. Ik heb het op het moment nogal gehad met school en heb nieuwe motivatie nodig om de tweede term positief af te maken.

Maar eerst ga ik ervoor zorgen dat de komende twee weken geweldig gaan worden.


  • 28 November 2009 - 16:20

    Joyce Saman:

    He Christof,
    He jongen, wat herkenbaar dit schrijven.
    Kan me echt voorstellen dat je wat moe bent. Het is ook allemaal niet niks. Fijn dat je ons toch op de hoogte houdt.
    Nog even en dan winterbreak. Hang in there! Ik wens je twee goede weken toe en een hartelijke groet Joyce Saman

  • 28 November 2009 - 16:30

    Nicoline Cornelissen:

    Lieve Christof,
    Ja, ik kan me ook goed voorstellen dat je het even allemaal gehad hebt. Het gaat maar door en overal zijn wel deadlines voor. Probeer toch maar een beetje goed te slapen. Nog een paar weekjes volhouden en dan lekker naar huis! Christof, hoop dat je nu nog twee gezellige weken hebt!groetjes Nicoline

  • 28 November 2009 - 20:51

    Mirjam (moeder Nienk:

    Ha Christof, Heb je ook een foto van je baard?
    Wat gun ik jou je winterbreak! Om even bij te komen, op te laden, met je familie en vrienden samen te zijn en gewoon even lekker niks doen. Nog heel even volhouden. Succes voor de komende weken! Groetjes, Mirjam

  • 28 November 2009 - 21:55

    Sarah En Marco:

    Lieve Chris,
    kunnen we nog even skypen om je rode baard te bewonderen, voordat die eraf gaat? En mamma heeft een nieuw kapsel.. We verheugen ons allen zeer op je thuiskomst! Fijn dat je nog even een overgang kan creeren met je adottamifamilie in de bergen. Goede twee weken nog! Liefs, pappa en mamma

  • 29 November 2009 - 11:37

    Tonny Van Oijen:

    Ha Christof
    Ook ik ben wel erg nieuwsgierig naar Roodbaard. Als ik het goed begrijp kan je zo met het sprookje meedoen. Lijkt me prachtig. Sterkte met de laatste loodjes. Groeten Tonny

  • 29 November 2009 - 18:31

    Akkie:

    Hey Christof,
    wat maak je me toch nieuwsgierig naar die rode baard, eigenlijk kun je het niet maken om er geen foto van op je blog te zetten, er zijn er zoveel die je een keer met baard willen zien !
    Wel een leuk idee om eens zoiets te doen !
    Van Harte hoop ik dat je nieuwe,frisse en energieke motivatie gaat verkrijgen tijdens je winterbreak, zet hem op !!!
    Laatste loodjes zijn toch altijd weer zwaar.
    Zet hem op die laatste dagen,
    lieve groet, Akkie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Duino-Aurisina

Christof

Actief sinds 16 April 2008
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 59691

Voorgaande reizen:

05 Juni 2010 - 01 Augustus 2010

Middle East

28 Augustus 2009 - 26 Mei 2010

UWCAd year 2

28 Augustus 2008 - 25 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: