Korte Update - Reisverslag uit Duino, Italië van Christof Ephraïm - WaarBenJij.nu Korte Update - Reisverslag uit Duino, Italië van Christof Ephraïm - WaarBenJij.nu

Korte Update

Door: Christof

Blijf op de hoogte en volg Christof

06 September 2009 | Italië, Duino

Dag lieve mensen, dit zal een kort berichtje worden omdat de vorige van een paar dagen geleden was.

Alles begint toch weer een beetje te wennen. Een nieuw begin in een andere rol. Dat mijn secondi er niet meer zijn doet me eigenlijk niet veel. Ik heb zoiets van; het leven bestaat uit afscheid nemen. Vorig jaar was gaaf en ik ga ervoor om dit jaar nog gaver te maken.

Naast al het leuks geeft deze introweek in tegenstelling tot de vorige geen vakantie gevoel. Veel meetings en rehearsals. Er was namelijk de introshow voor alle primi door de secondi. Het was echt geweldig. Ik zat in een paar performances waaronder twee songs, een videoclip en een dans (als je facebook hebt (christof ephraim), voeg mij dan toe en kijk bij mijn video's dan krijg je de danceclip)

Elke introshow heeft overigens een thema net zoals elke show hier. Het thema van de introshow was Roman gods and goddesses en bijna iedereen kwam dressed up als jupiter, cupido, cycloop, titano, artemis, saturnus en nog veel meer. Veel leraren waren ook verkleed, maar dan als slavendrijver en slaaf. Best ludiek.

Dat zijn de updates. Morgen begint mijn school weer. Daar zijn trouwens nog een paar interessante dingen over te vertellen omdat ik een aantal andere leraren heb. Ik heb onder anderen een nieuwe environmental systems teacher. De vorige heeft nu de positie van Director of Student Life (whatever that may be) en ik heb ook een andere TOK teacher, niet meer de philosophy teacher, maar een wiskunde leraar. En ik hoef waarschijnlijk geen wereldliteratuur te volgen dit jaar. Dat zou moeten want vorig jaar heb ik wereldliteratuur als zelfstudie gedaan en omdat het een IB vak is moet ik het volgen en misschien hoeft dat dus niet. Dat zou veel uitmaken met mijn vrije uren en huiswerk.

Tot volgende week en arreviderci!

  • 06 September 2009 - 16:28

    Joyce Saman:

    He Christof,
    Een wat late reactie door omstandigheden, maar ik ben weer helemaal bij. Wat een zomer heb je achter de rug en nog energie over voor het komend jaar?
    Ik heb het allemaal weer met veel aandacht gelezen en net als vorig jaar om deze tijd. Het ga je goed en geniet echt, want wat is het afgelopen jaar snel gegaan zeg. Hartelijke groet Joyce Saman en fam.

  • 06 September 2009 - 20:41

    Tonny Van Oijen:

    Hoi Christof,
    Met interesse heb ik de verslagen van je vakantie en de start gelezen. Je eigen levenspad gaat inderdaad steeds verder. Met sommige mensen loop je wat langer op dan met anderen. Dat zegt niets over de intensiteit en de waarde van dit alles. De toekomst zal uitwijzen wie er voor langere periode meelopen. (Naast je familie die voor de meesten toch wel van groot belang zijn voor de start van je leven) Geniet en leer maar weer veel het komende jaar. Groeten, Tonny

  • 07 September 2009 - 13:01

    Sarah:

    Dat filmpje was echt gaaf, de stemming, jullie dans en samenwerking en dat ik jullie nu allemaal ken, echt kippenvel.
    Fijn dat je aan het bloggen ben en nog fijner om je stem zaterdagavond te horen.

    Heel veel liefs en een knuf,
    mamma

  • 12 September 2009 - 11:22

    Oma Riet:

    Net terug uit Maarn:een late reactie.Lieve Christof,een toast op jou:dat het nieuwe jaar je veel inspiratie en creativiteit mag brengen om er een fantastisch jaar van te maken!Maar blijf wel de "Ruler of your Life",dat jíj de touwtjes in handen houdt,zeker wat je energie betreft!!Je kunt het!!Het prachtige,levenskrachtige beeld dat je beschrijft van de bergtocht met M.is als visualisatie heel krachtig:zo zullen we ook aan jou denken.knuffel(s)Opa Eef en Oma Riet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Duino

Christof

Actief sinds 16 April 2008
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 59690

Voorgaande reizen:

05 Juni 2010 - 01 Augustus 2010

Middle East

28 Augustus 2009 - 26 Mei 2010

UWCAd year 2

28 Augustus 2008 - 25 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: