Studeren/Belangrijk: Giro d'Italia in Duino - Reisverslag uit Duino, Italië van Christof Ephraïm - WaarBenJij.nu Studeren/Belangrijk: Giro d'Italia in Duino - Reisverslag uit Duino, Italië van Christof Ephraïm - WaarBenJij.nu

Studeren/Belangrijk: Giro d'Italia in Duino

Door: Christof

Blijf op de hoogte en volg Christof

10 Mei 2009 | Italië, Duino

Hallo lieve lezers,

Hier is weer het zo ongeveer wekelijkse berichtje. Helaas ook weer een korte omdat ik op het moment mezelf vooral focus op het leren voor mijn end of year examens. Deze week en de komende anderhalve week staan sowieso in het teken van examens hier. Voor veel mensen in Nederland ook trouwens (succes ermee). De second years waren vorige week nauewlijks te zien omdat ze in hun kamers zich aan het voorbereiden waren voor de examens. Deze week waren hun examens begonnen en zag ik ze overal en nergens leren leren en nog een paar keer leren en ook nog eens klagen over de moeilijkheids graad. Ik ben zelf ook een begonnen met leren en herhalen dus dit weekend zal vrij rustig zijn en bestaan uit studeren. Daar is het wel tijd voor als ik aan sommige vakken denk. Volgende week start ik. Ok, nu klinkt het misschien alsof die end of year exams zo belangrijk zijn maar het is vooral een soort extended toetsweek. Ik doe het vooral voor mijzelf.

Deze week had ook nog een paar belangrijke gebeurtenissen, de hierboven beschreven dan niet in acht nemend, maar dat terzijde. Voor mij was vrijdag namelijk ook de laatse lesdag. Niet de laatste schooldag, maar ik heb in ieder geval geen les meer.

Verder is er niet zoveel gebeurd behalve dat ik nu met de andere eestejaars begin met het voor bereiden van de IB show. Dat is the end of year show die door first years voor de second years opgevoerd wordt.

O ja en voordat ik het vergeet en dit is belangrijk. Morgen komt de Giro d'Italia (voor mensen die niet weten wat het is: het is een van de grootste wielren competities ter wereld) door Duino morgen rond 4 uur. Het wordt uitgezonden op (denk ik) Nederland 3. Kijken dus!!!!

Groetjes en hopelijk volgende week een wat langer bericht.

  • 09 Mei 2009 - 22:39

    Thomas-J:

    Nederland 1 Chris. Sport = 1. En waarschijnlijk ook op Eurosport!

    Succes met je eindejaarsexamens!

  • 10 Mei 2009 - 08:54

    Akkie:

    Lieve Christof,

    HEEL VEEL SUCCES MET JE EXAMENS, ZET HEM OP, IK BEN ER VAN VERZEKERD DAT JE HET KUNT !!!!!!!!

    Hartelijke groeten van Akkie, Hans en Naomi

  • 10 Mei 2009 - 08:55

    Margreet:

    Nog maar twee weken... werk ze en vooral.. blijf genieten en... geniet vooral ook van het idee dat je nog een jaar deel mag uitmaken van deze prachtige levenservaring...

  • 10 Mei 2009 - 10:01

    Sarah:

    Lieve Christof,
    Veel plezier bij de Giro vanmiddag, zal wel een belevenis zijn in het dorp, we horen het vanavond wel.
    Liefs Mamma

  • 10 Mei 2009 - 12:02

    Mirjam (moeder Nienk:

    Ha Christof, ook jij veel succes met het vele jaren in (naar ik hoop) het heerlijke Italiaanse zonnetje! Zal de beelden op tv scannen of ik jullie zie langs de kant van de weg tijdens de Giro d'Italia.
    Groetjes, Mirjam

  • 10 Mei 2009 - 12:03

    Mirjam (moeder Nienk:

    dat is gek: ik had 'leren' getypt en er verschijnt 'jaren' op het scherm?!....

  • 10 Mei 2009 - 18:58

    Elisa:

    Hey christof

    succes met alles je kunt het!

    elisa

  • 10 Mei 2009 - 19:10

    Tonny:

    Veel succes Christof. Sluit je jaar maar goed af. "Ook al doe je het voor jezelf" Wie doet dat niet dan? Even voor jezelf duidelijk maken waar je staat om vervolgens met vol vertrouwen verder te gaan. Maak er wat moois van.

  • 11 Mei 2009 - 06:57

    Joyce Saman:

    Hallo Christof,
    Heel veel succes met je
    examens en als het lukt zal ik proberen te kijken naar de Giro!
    Hartelijke groet Joyce Saman

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Christof

Actief sinds 16 April 2008
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 59685

Voorgaande reizen:

05 Juni 2010 - 01 Augustus 2010

Middle East

28 Augustus 2009 - 26 Mei 2010

UWCAd year 2

28 Augustus 2008 - 25 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: